0766.999.336 contact@maxitur.ro

Intrebari frecvente

1. De ce anume am nevoie pentru a folosi MaxiTur?

Intrucat MaxiTur este un soft online, ai nevoie doar de un dispozitiv conectat la internet (calculator, laptop, telefon mobil sau tableta), precum si un browser web (recomandam Mozilla Firefox sau Google Chrome). Nu este nevoie sa ai un calculator performant sau spatiu pe disc, caci MaxiTur stocheaza toate datele pe server iar efortul pe care trebuie sa-l sustina calculatorul tau nu este mai mare decat atunci cand se incarca un site web standard.

2. Ce se intampla daca serverul MaxiTur nu functioneaza?

Softul MaxiTur este gazduit pe un server care asigura o redundanta sporita, fiind situat intr-un datacenter cu multiple conexiuni la internet si surse de energie electrica alternative. Serverul MaxiTur are un timp de functionare de minim 99,99%, asta inseamna ca poate fi nefunctional doar maxim 5 minute pe luna, astfel incat poti sa nu ai nicio grija in aceasta privinta.

3. Ce pot face daca nu mai am conexiune la internet?

In cazul in care conexiunea ta la internet nu este functionala intr-o anumita perioada, poti folosi softul MaxiTur dintr-o alta locatie, pentru ca el poate fi accesat de oriunde, fara instalare. De asemenea, poti folosi si un telefon cu internet mobil pentru a lucra in soft, fiindca acesta este optimizat si compatibil cu tabletele si telefoanele mobile.

4. Sunt datele mele in siguranta?

Baza de date corespunzatoare contului tau pentru softul MaxiTur este pe deplin securizata, serverul pe care se afla indeplineste toate conditiile de siguranta si nu permite accesul neautorizat. Astfel, poti fi sigur ca doar tu ai acces la datele tale, iar riscul de alterare a bazei de date de catre persoane neautorizate este inexistent. In plus, se efectueaza backup zilnic, astfel incat daca modifici sau stergi din greseala anumite date, ele se pot recupera foarte usor.

5. Trebuie sa platesc tot anul daca unitatea mea este deschisa doar vara?

Nu, acesta fiind marele avantaj al softului MaxiTur. Platesti doar cat folosesti aplicatia si numai in functie de rezervari. Daca nu ai rezervari intr-o anumita perioada a anului, nu platesti absolut nimic. Iar cand vei deschide unitatea si vei incepe sa ai rezervari, atunci vei plati in functie de cate rezevari ai.

6. Pot sa testez softul inainte de a semna contractul?

Sigur, poti testa gratuit softul timp de 15 zile, fara nicio obligatie, iar daca esti multumit putem demara o colaborare. Pentru a putea obtine acces la contul tau de testare, trebuie doar sa completezi formularul de aici.

7. Ce pot face daca nu ma descurc sa folosesc softul?

Softul MaxiTur este foare usor de utilizat chiar si de catre persoane neexperimentate in operarea calculatorului. Totusi, daca nu te descurci, iti oferim asistenta si suport gratuit prin telefon, email sau chat online, si de asemenea iti punem la dispozitie un set de tutoriale, precum si un manual de utilizare.

8. Cum poate interactiona softul MaxiTur cu site-ul meu?

MaxiTur iti ofera posibilitatea de a integra in site-ul tau un modul de rezervari online care detine si functionalitatea de afisare a disponibilitatii camerelor in timp real, in functie de rezervarile pe care le-ai introdus in softul MaxiTur. De asemenea, in site pot fi afisate si tarifele pe care le introduci in program. In cazul in care nu ai un site propriu, iti oferim servicii de creare site pentru pensiuni, vile sau hoteluri, la preturi promotionale. Pentru detalii click aici.

Citeste prezentarea softului MaxiTur Lista completa functionalitati Avantajele MaxiTur   click aici pentru inregistrare si testare gratuita timp de 15 zile a softului, fara nicio obligatie